![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det finns c:a 50 produkter från Grekland,tyvärr beställningssortimentet,men det går rätt fort att få.
"Boa"tror jag har ändrat lite i tänket...om nog många frågar efter drycker från ett visst land har din butik möjlighet att lägga upp en del..Retsina är ju bortplockat så jag beställer hem en kartong för sommaren ![]() Hasse |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken Retsina beställde du?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Retsina Kourtaki ( nr. 7185 ) finns i 148 butiker så vad är det du menar med uttalandet ovan ? / Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte vad det är som pågår? Även i vår stad - vid Mälaren - håller systembolaget på att ta bort Retsinan.
![]() ![]() Om så blir fallet att vi måste beställa vinet, får vi se till att det blir så många beställningar att de måste ta in det i ordinarie sortimentet igen. ![]() Senast redigerad av sjöborren den 2014-06-07 klockan 09:44. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() MVH zakka |
|
|||
|
|||
![]()
Såg att Malamatina finns i beställningssortementet, 41 kr för 500 ml. Rätt dyrt tycker jag.
Carina |
|
||||
|
||||
![]()
I Luleå och Umeå är retsinan bortplockad,finns sällan grekiska produkter på butiken numera..jag har mailat och påpekat det för dem.Snart får jag min låda :-) beställd i lördags..
Metaxa köpte jag årsbehovet på Tilos och grek kaffe...Hör ihop med varandra... Hasse |
|
|||
|
|||
![]()
En (for meg ukjent) svensk vinblogger, Magnus Reuterdahl, er på tur i Hellas for å smake viner. Her er et blogginnlegg fra Nemea, flere vil komme:
http://vinotinto.wordpress.com/2014/...litet-paradis/ Tvilsomt at disse vinene finnes hos oss i nord, men kanskje kan man smake på dem på neste hellasreise ![]() Edit: fant et innlegg til på bloggen, om agiorgitikoviner, ser ut til at man kan kjøpe noen av dem i Sverige: http://vinotinto.wordpress.com/2014/...herkules-blod/ |
|
||||
|
||||
![]()
Jag löste ut min låda i lördags och nu kommer retsinan in igen pga.efterfrågan..
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|