![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Visst är det!
![]() Synd att inte fler åker dit. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ja det var härligt! Jag kan tyvärr inte svara på frågan om Kapten Pakis.
Janne: Jag håller med, men vill samtidigt inte att ön ska bli alltför turistig, men några fler besökare skulle göra dem gott. Onekligen en pärla och för tillfället min favoritö ![]() Helena S
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Vi åker till Alonissos om ca två veckor! Känns mycket bra
...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Så ser jag också på saken
Anlekan: Är det ditt första besök på ön? Jag är avundsjuk på att du har din resa framför dig Om det känns bra nu så är det ingenting mot hur det kommer att kännas när du väl är där! Ha en riktigt trevlig resa! Helena S
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|