![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Om du ikke får noen bra tips fra andre her på Kalimera om steder å bo på Chalki, anbefaler jeg deg å ringe, eller maile ZiFOS Travel. + 30 224 60 45028 zifos-travel@rho.forthnet.gr - eller bruke booking.com Vi hadde ment å bo i Villa Dorothea igjen ![]() Der fikk jeg vite at kun utenom sesongen (tidl i (?) april/sent i oktober) går det an å leie rom av dem/Stamatia/bo i Villa Dorothea! Så, Jane skaffet oss et b r a sted å bo, "PIPINOS" ( tidl Villa Xiona), der hadde vi trivelige engelske naboer, virkelig "återvendare", de hadde vært på Chalki et par ggr i året i 30 år, etter de ble pensjonister var de der 3 uker vår og 3 uker høst ![]() - s å, det ville overraske meg om det er ledig d e r, men hør med Jane hva som finnes ledig på øya ![]() Når det gjelder om j e g ![]() kikk tilbake til svarene jeg ga deg i PM og her i Forumet i fjor ![]() Jeg har ikke noe å tilføye, at vi har vært på Chalki 3 ggr i løpet av halvannet år, sier vel hva vi synes om d e n øya ![]() At T i l o s er verdt å besøke, er ei deilig øy, har du vel fått overbevisende svar på allerede ![]() - jeg kan si at vi likte oss også g o d t på Tilos, da vi var der, før Chalki, nå i mai, men for o s s når den ikke opp mot Chalki likevel ... Men vi har kun erfaring fra disse øyene i l a v sesong ![]() Ang kombinasjonen går det vel ikke an å få det enklere en den halvtimen det tar med båt mellom disse øyene ![]() - og de utfyller hverandre for de er v e l d i g forskjellige ![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|