![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Yanna! Härligt att Naxos visar sig från en bättre sida än Santorini. Jag älskar dock alla dessa "nyckfulla" grekiska öar
![]() Ja, det var sån tur att jag stukade foten hemma. Tänk om jag varit uppe på Exombourgo! Vem hade hjälpt mig då? Där är väl inte ens mobiltäckning ![]() Ha det nu jättebra ni båda! KRAM Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det har varit helt underbara dagar på Naxos och pensionatet är en riktig pärla.
Jag tror inte ens du skulle gillat nästan 4 dagars storm, Lissi! ![]() Men jag hade en helt underbar eftermiddag/kväll med IngelaA, Santorinis "ambassadör"! Precis hur jag tänkte...inte alls bra om det hänt bland bergsvandringar på Tinos! Tack Lissi, kan inte bli annat än bra! ![]() KRAM Yanna |
|
|||
|
|||
![]()
TACK allihopa för Era lyckönskningar!!..
![]() Snart dax för landning i Aten om cirka 30 minuter, före utsatt tid.. Jippie!!!.. ![]() Desto fortare kommer jag till mitt hotell i Pireus, har en privatchaufför som står där och väntar på att ta mig till hotellet.. ![]() Härligt att surfa ombord på Norwegian.. första gången jag gör det på ett flygplan faktiskt!! Mer rapporter kommer....... ![]() Sunny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var lyxigt! Både privatchaufför och att kunna surfa på planet!
Hoppas du får en underbar resa till Amorgos Sunny12! Ser fram emot dina rapporter ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det underbart på vår favoritö! Vi måste vänta ända till slutet av augusti...
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|