![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Har ej besökt Falassarna (synd! Får bli nästa gång) men Elafonissi. Det som förstörde mycket av det fina, var just den hårda blåsten som gör att man inte riktigt kopplar av samt det iskalla vattnet som gör att man inte tycker att det är trevligt att bara.
Elafonissi är vacker att se på, men inte den njutning som jag hade tänkt mig. Senast redigerad av Gita den 2006-02-06 klockan 08:49. |
|
||||
|
||||
![]()
Går man over den lille "høyden" på Elafonissi så er det ikke like slitsomt langgrundt...der er det store sanddyner og små klipper som man også kan legge seg i/ved slik at man kan ligge i le om det blåser. Herligt å snorkle der... Tror det er mange som bare legger seg til der hvor det er solsenger og blir værende der, de går glipp av halve Elafonissi etter min mening..
![]() Altså er man voksen eller har barn over 4-5 år så vass over til denne lille kollen og gå over til baksiden.... ![]() Ia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Ia]Går man over den lille "høyden" på Elafonissi ... der er det store sanddyner og små klipper ... Tror det er mange som bare legger seg til der hvor det er solsenger og blir værende der, de går glipp av halve Elafonissi etter min mening.../quote]
JA!, du har helt rätt, man MÅSTE vada igenom det låga vattnet ut till "själva ön" för att inte gå miste om den mest sagolika upplevelsen av att bada i Elafonissi! Marianne |
|
|||
|
|||
![]()
Måste bara säga att vi bodde på Falassarna i somras, bara vi...och några Italienare och Tyskar!! HELT FANTASTISKT!! Försöker hitta något likvärdigt i år, har fått massaor med bra tips..men jag undrar..KAN något slå tystnaden där..lugnet..ensamheten..stranden..SUCK!! Vi kom i slutet av Augusti, turisterna var borta!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Marie - Var bodde ni? Något du kan rekommendera?
Carina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|