![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset att betala med rekommenderat brev. Det känns alltid lite osäkert att betala med betalkort på nätet, tycker jag.
Jag räknar redan dagarna tills vi ska åka. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej, vi ska också bo på Andreas hotell, i 3,5 veckor. Har fått så många bra rekommendationer. Jag betalade depositionen över min internetbank, fick nödvändiga uppgifter av Andreas. Det kallas EU-betalning, och avgiften är 10kr. Enkelt och smidigt, och du behöver inte använda betalkortet.Det går naturligtvis lika bra att gå in på banken och betala.
Lycka till! Vi reser den 1/6. Ingegerd |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Ingegerd_Lasse]Hej, vi ska också bo på Andreas hotell, i 3,5 veckor. Har fått så många bra rekommendationer. Jag betalade depositionen över min internetbank, fick nödvändiga uppgifter av Andreas. Det kallas EU-betalning, och avgiften är 10kr.
Hej ! Undrar bara vilken bank ni använder? När jag var på "min" bank sa de inte ngt om sådana möjligheter. Kan ju vara bra att använda till nästa gång! Hälsningar LenaPG |
|
||||
|
||||
![]()
Hej. Jag använder mig av internetbank, SEB, det kallas för EU-betalning.
Men kan inte förstå annat än att man kan gå in på sitt bankkontor också, men har inte prövat. Lycka till, Ingegerd. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|