Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-03-08, 23:32
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Ryggstödsfällning på flygplan

Hurra for Arne som klarer å lage to slike diskusjonstråder på kort tid!

Skaper liv i forumet, og det er jo bra

For meg kan folk senke setene så mye de vil, men jeg er 1,67 høy så det plager meg ikke uansett. Men aldri, og da mener jeg bokstavelig talt aldri, har noen spurt meg om det er ok at de gjør det. Eller snudd seg først, for å sjekke om jeg har kaffe eller vin (det er ofte vin) på bordet mitt.

Det verste jeg har opplevd som flypassasjer er faktisk dem (og det har alltid vært menn) som har sittet i setet ved siden av meg og
1) vært forkjølet, snytt seg i medbrakt papir og deretter lagt alle de gjennomfuktede snytefillene i lommen på setet foran
2) snorket. Høyt.
3) ikke dusjet siden århundreskiftet
4) spiller musikk på medbrakt dings med sånne øretelefoner som funker slik at jeg KUN hører diskantlydene (eller hva det nå heter) gjennom hele flyturen
5) skrever så bredt (ohh, I have balls the size of a horse, you know), så mye at det er umulig å ikke ha konstant nærkontakt med det ene beinet deres.

Så vi har alle våre flypassasjerhatobjekter

Men som det ble sagt oppi tråden her: alternativet er jo å holde seg hjemme. Så vi får bare tåle litt ukomfortabelhet, enten det er på den ene eller andre måten. Selv er jeg selvsagt den perfekte flypassasjer

Senast redigerad av Admirala den 2014-03-08 klockan 23:41.
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:57.