![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har nu bokat Eleni rooms från 24 juli till 2 augusti fick ett pris för dubbelrum
men har nu bytt till en lägenhet så nu vet jag inte priset men spelar roll det är där jag vill bo Längtar ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Rum nr 5 (det bästa enligt mig) ligger högst upp i huset men på bilden syns bara en pytteliten del av balkongen. Rummet ligger till höger om den blå balkongen, är ett 3-bäddsrum och har en stor insynsskyddad balkong. Rum nr 4 är rummet med den blå balkongen, vi har bott där också och i rum nr 3. Vi trivdes mycket bra även i dessa rum! Jag tror inte det spelar så stor roll vilket rum man får på Elenis, alla är bra. Vissa delar altan/balkong. Nästa gång skulle jag vilja bo i någon av lägenheterna längst ner, bara kliva upp ur sängen på morgonen och ta ett par steg ut i havet för morgondoppet, underbart!
När vi bodde hos Eleni senast fanns inte AC men det har vi aldrig behövt i maj. Ni (ellada och Sunny) kommer att få en härlig vistelse på Amorgos och hos Eleni! Anne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Har förstås inte ännu bestämt utifall jag ska bo där eller på pension Amorgos..håller just NU på och förhandlar med ägaren om ett pris, på ELENI har jag fått ett bra pris (lågt) men som sagt vilket ska jag välja.. ![]() ![]() Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag bestämt mig, har haft intensiv mejlkontakt med ägaren på Pension Amorgos i Katapola..kommit överens om både pris och vilket rum jag ska ha!
Supernöjd och det är ju så trevligt med en personlig kontakt! Booking.com i all ära, denna kontakt är trevligare!.. ![]() Den här underbara utsikten får jag sen.. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|