![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta (som dock tror att ö-borna dock inte prioriterar balkongerna på dom gamla husen) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() På rommet hadde vi fire s t o r e vakre vinduer , med tilgang til en balkong i front , en balkong i stil med huset ![]() Monica & Damien er sikkert bra, men i et av reisebrevene deres fant jeg en link til "KARNAYO" - hvordan var det der? Jeg har fått et tilbud som høres fint ut derfra og ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Karnayo är ett mycket bra alternativ. Betänk dock att det endast finns en studio med balkong i huvudbyggnaden. Rummen äro emellertid pietetsfullt renoverade och mycket vackert inredda.
Någon innergård finnes dock ej, men vad göra väl det enär Karnayo är beläget endast ett femtiotal meter från hamnbassängen och dess fina serveringar. Arne och Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - jeg har hatt trivelig mailkontakt med Nektarios Idag, så vi får se? Er ikke helt sikker på om vi forhåndsbooker, eller venter til vi er på plass ..? Det skulle vel gå fint på Kastellorizo og i mai? Prisene er litt høye der, så kanskje det er litt å spare hvis vi venter ![]() Tross all skremmende info ![]() ![]() Håper vi t r e n g e r rom ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Er det noen som kjenner til hvordan det er å bo på "Studios Sofia" og/eller på "Palmeria" ?
De er endel billigere enn Karnayo. Palmeria eies av den samme som har "Little Paris" rommene ligger i etasjen over Tavernaen ![]() Egentlig liker jeg best å leie rom av noen som ikke har taverna, for å føle meg "fri" til å spise hvor jeg vil ![]() - og beliggenheten burde vel være bra? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() G r e s k musikk og "summimg" av stemmerr tåler vi ![]() - faktisk er jeg like "redd" for grill/stekeos fra matlagning! Men deilige duft fra gryter med favorittrettene ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Att taga sig härbärge ovanför Little Paris kunna icke giva någon harm. Denna taverna är det personifierade lugnet.
Ägaren till Little Paris ombesörjer resorna över till Kas i Turkiet tre dagar i veckan. Tavernan håller en låg profil och något oväsen därifrån lär icke förmärkas av de boende en trappa upp. Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - disse ordene kan bli "tunga på vektskåla" ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|