Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Andros

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-01-25, 11:54
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Elpida i Batsi

Bella Vista ligger helt nede ved bystranden Liss, og de har bare tre rom...så ikke så stort Tror du tenker på det flotte Mare Vista.., men det ble for dyrt for meg.
Jeg er enig i at bystranden ikke frister så mye... og det var noe av grunnen til at valget var så utrolig vanskelig. Men siden jeg reiser alene så kom jeg fram til at det var greit å slippe å gå alene fra "byen" om kvelden...og at det var lettere å gå rundt og titte om jeg føler meg litt ensom...og i tilegg får jeg også solnedgangen og kveldsolen hyggelig å ha når man sitter alene
Litt trim trenger man så går heller til den andre stranden nedenfor Elpida og Nora-Niorita..og så leier jeg jo bil et par dager og da bruker jeg ikke den stranden i det hele tatt.
Jeg blir der fra 26 juni og i 6 netter Liss
Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 13:05
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Citat:
Ursprungligen postat av Ia Visa inlägg
Bella Vista ligger helt nede ved bystranden Liss, og de har bare tre rom...så ikke så stort Tror du tenker på det flotte Mare Vista.., men det ble for dyrt for meg.

Jeg blir der fra 26 juni og i 6 netter Liss
Visst tänkte jag fel! Jag vet exakt var Bella Vista ligger, det är ju Jannes favorit och vi gick förbi varje kväll...men det var helt stängt när vi var där i slutet av september.... Allt var mörkt och vi såg aldrig en kotte. Då får Du ju magiska solnedgångskvällar!!
När vi var där i september var stranden öde och väldigt skräpig, men i juni är säkert strand och by något helt annat!!!
Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 17:57
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Det er ganske like navn, Lissi - det var meg du hjalp med opplysninger om Mare E Vista, takk igjen for nyttige opplysninger om beliggenhet m.m

Jeg hadde fått så hyggelig info og et veldig godt tilbud til familieferien vår fra Mare E Vista, men har valgt det bort til fordel for Naoussa

Men Arne og jeg har uka etter ledig, kanskje vi velger Andros deler av den - kombinert med Chora
I såfall bor vi gjerne på Paradise, der dere bodde, tror det er et sted etter vår smak og
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:30.