![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Anna och Olle!
Att se dom vita blommorna ger mig gåshud. Synd att min fot inte medgav att vi inte kunna följa med. Era vandringar ger en glädje till naturen och livet. Kanske foten gör att man någon gång kan följa med er? Era vandringar är minst sagt underbara! Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Era bilder är som vanligt otroligt vackra.. vilket härligt liv Ni har där på Kreta... God fortsättning och TACK för att ni delar med Er, så att jag för en stund glömmer bort det gråa och trista vädret här hemma!..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Underbart, vad kan man annars säga! Fortsätt att dela med er, tack på förhand!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vilka fantastiska bilder ni bjuder oss på. Stort tack!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så otroligt vackra bilder!
Man frestas av en nyårsresa någon gång bara för att få se de vackra blommorna och tanken om att vada ut till Elafonissi en så fin dag. Hur länge blommar denna Androcymbium rechingeri? December-januari? Har den bara ett latinskt namn? |
|
|||
|
|||
![]()
Fantastiske billeder!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så fina bilder,tack för att ni delar med er!!!
Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så härliga och vackra bilder... Tack!
Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Marianne: Androcymbium rechingeri är det enda namnet jag hittat på denna underbara vinterblommaren. Blomningstiden börjat i slutet av december och pågår till februari, fast vill man vara säker på att hitta blomman gäller det början på januari.
Anna |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för svaret, Anna.
Tänk om man kunde kombinera en resa med de fina dagarna som ofta kommer just i januari, Alkionides Imeres, någon gång. Vem vet..., kanske en dag... |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken härlig vandring ni gjort och vilka fina bilder ni tagit!!!!!!!!!!
Ryggsäcken packad med godsaker och glögg, det gillade jag verkligen, ibland kan man ju ta seden med sig dit man kommer eller hur? Ett blomstrande och solbadande Elafonisi i januari, det kan knappast bli en bättre naturupplevelse. God fortsättning! lars Kriti stin kardia mou |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|