![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och själva bild-konverteringen är inte det som är det akuta problemet just nu. Det gläder mig att ni har fint väder i Paleochora. Ha en go fortsättning på vistelsen och hälsa Birgitta. Om jag går in i biblioteket via Utforskaren (bakvägen som beskrivits ovan) och dubbelklickar på valfri bild så öppnas den i Windows Live Photo Manager som den brukar göra. Citat:
Citat:
Tack än en gång alla ni. Får fortsätta att klura under morgondagen och se om jag hittar något sätt att få ordning på det hela. Annars får jag efter helgen uppsöka någon "Dator-doktor" för lite konsultation. Jag har förvisso en Toshiba Recovery-diskett som jag kan ta till för att återställa datorn i leveransskicket. Men det får bli en sista utväg eftersom det då blir en del installationsjobb som måste göras om. Lite onödig "julklapp" jag fick. Men det kunde ju varit värre. Jag kan ju trots allt fortfarande komma in på Kalimera! ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Det ser ud som om andre har haft samme problem. Kanske er dette løsningen.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tack Larvih!
Det är ju precis så det blivit för mig. Det kommer nog att fungera. Men om det krånglar när jag kör det så krävs det att jag har mera tid. Kommer att vara upptagen några dagar nu så jag väntar att köra det till efter nyårshelgen. Skönt att se att jag inte är ensam med problemet. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nu är problemet löst!
Datorn började hacka allt mera. Till slut gick den inte längre att starta normalt. Och då .......... blev systemåterställningsfunktionen (vilken tidigare under krånglet inte gick att köra) plötsligt tillgänglig igen. Och det kändes ju lite som en straffspark. Det var inte längre frågan om jag hade tid att meka eller ej. Igång med den och så var allting OK igen. Skönt! Och visst är det här ett fantastiskt forum. Tack alla ni som var omtänksamma och brydde er! ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nu kan du fira nyår i lugn och ro. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|