![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har bott på pension Sunshine som Janne rekommenderar och det är ett av de trevligaste boenden jag vet i den här kategorin. Enkelt men mycket väskött, rent och snyggt och en toppentrevlig värdinna. Ligger lugnt strax bakom hamnpromenaden. Passar perfekt för en ensamresenär eller ett par som vill ha ett personligt boende och inte behöver ett stort rum.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Har sett på det oxå verkar trivsamt men skulle vilja ha kok möjligheter
och havsutsikt Snälla Janne du har väl bott där eller vet var det ligger det finns ett Remezzo till som ligger en bit upp i stan eller är jag helt ute och cyklar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om du googlar på . Hotell Remezzo Pythagorin hittar du det.
Ja det ligger en bit upp från hamnpromenaden.// janne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har googlat det är inte det hotellet om du tittar på det hotell Janne E
rekommenderar på startsidan under boka hotell så finns det ett hotell remezzo som man ser på bilderna ligger på hamnpromenaden kanske det hotellet har haft ett annat namn ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bilden du ser ljuger.Hotellet ligger en bra bit från hamnpromenaden.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Har sett på hotellets hjemmeside. Enig med Kastas - bildene lyver litt. Hotellet er altså ikke rett på havnepromenaden, men et stykke opp. Så det spørs hvor nærme dere ville bo. Det er ikke avskrekkende langt å gå. Pythagorion er ikke så stor. Uansett blir det en fin ferie der. Vennlig hilsen Pelagia |
|
||||
|
||||
![]()
Jaså vilka luringar ser precis ut som att det ligger på hamnpromenaden
men det blir nog bra .Eller så väljer jag pension sunshine litar nästan alltid på Jannes rekommendationer han rekommenderar ju också Remezzo ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej det är inget ljug, det är bara en hel del vilseledande. Hemsidan presenterar både Hotellet en bit upp i backen och studior som ligger på hamnpromenaden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei igjen.
Jeg har sett på gamle bilder fra ferie i Pythagorion og bildene som ligger på Tripadvisor på Hotel Remezzo. Der ser jeg spesielt på bilde nummer 21. Bildet er jo fra havna, og vi ser en bar/restaurant med markiser og et lyseblått skilt. På den baren har jeg vært, og når jeg nå vrir hjernen veldig mye, så demrer det jo for meg at det var inngang til studios innerst i lokalet. Det demrer også veldig at dette stedet het Remezzo. Av mine bilder (fra 2003) kan jeg ikke klare å tyde skriften helt. Det viser at jeg altså tok feil, det FINS et Remezzo også i havna. Når jeg ser på Tripadvisor under Remezzo hotel & studios og går på fanen for studios står det om de tre som ligger i havna. Man lærer så lenge man lever, sier nå jeg. Vennlig hilsen Pelagia |
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla trodde jag blivit snurrig på riktigt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() På deras hemsida finns denna karta där du kan se var respektive ställe ligger. Bilden ljuger med andra ord inte. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|