![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Enig att Villa Nina er ett hyggelig hotell, mye hyggeligere der enn på Rea.Har bodd på Nina 20 ganger og 1 gang på Rea.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipsen! Vi får se hur det blir. Håller också på att kollar hotell och flyg till Tinos.
Ingen som har något att säga om Roula Beach? Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Men det känns som om det skulle vara skönt med en riktig strandsemester efter att ha flängt runt med olika fordon och båtar i Kroatien förra sommaren. ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen! Det finns ett enkelt hotell (studios) i Megali Ammos som heter Azalea, känner någon till det? Läget verkar vara bra vid stranden. Men det kanske är för enkelt? Bilderna ser lite tråkiga ut, men så behöver det ju inte vara verkligheten. Boendet har fått 7,9 poäng hos Booking.
Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har varit bott på Roula Beach en gång. Det var toppen tyckte jag.
![]() Litet, lugnt och trevligt. Läget var bra. Nära stranden Megali Ammos, perfekt för morgon och kvällsdopp utan att behöva korsa en väg, bara att gå igenom trädgården. Sen är det nära upp till vägen för att hoppa på bussen och välja en av alla underbara stränder som finns längst kusten. På kvällarna är det gångavstånd ner till alla restauranger i gränder, på torg och vid hamnarna. |
|
||||
|
||||
![]()
Det verkar jättetrevligt Flokulla! Men tyvärr så blir det inte Skiathos för oss i sommar, men kanske en annan gång.
![]() Vi bestämde oss för Tinos och Andros istället då vi hittade billiga flygbiljetter till Aten. Men är fortfarande sugen på Skiathos! Nån gång ska jag dit! ![]() Katitzi ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|