|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Avsked 

Nu blir jag avis!  Det låter helt underbart!  Själv har jag planer för hösten 2014 som också gör att jag kan stanna minst en månad i Grekland. Lissi | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Avsked Citat: 
 Jag tror att ni sammanfattningsvis reser mer än vad jag gör men mer utspritt över året..så DÅ är ju igentligen inte MINA 4 veckor så mycket att vara avis på..   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Jo men 4 veckor på Tinos!! Det har jag aldrig haft! 3 veckor är det längsta. Jag funderar på att stanna kvar när Claes åker hem från våra veckor på Kreta nästa höst och sen ta mig med båt till Tinos och boka hembiljett därifrån när jag känner att det är dags.....Ska forska vidare! Det måste ju gå! Eller så stannar jag kvar ytterligare några veckor på Kreta och åker hem med Ryan air ....Det finns många möjligheter! Än en gång GRATTIS!!! Lissi | 
| 

| |||
| 
 | |||
   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Respekt till dig..   Långa Greklandsresor tänkte jag planera till när jag blir pensionär.. ( bara 12-14 år dit,beroende på politiska beslut  ) Har hela Kreta kvar att upptäcka,Tinos kommer helt säkert att få besök innan dess,helt beroende på alla kärleksrapporter som jag läst här..   | 
| 

| |||
| 
 | |||

[QUOTE=Pela;316650]Respekt till dig..   Långa Greklandsresor tänkte jag planera till när jag blir pensionär.. ( bara 12-14 år dit,beroende på politiska beslut  ) Har hela Kreta kvar att upptäcka,Tinos kommer helt säkert att få besök innan dess,helt beroende på alla kärleksrapporter som jag läst här..  [/QUOTE Varför vänta tills man blir pensionär..  ..LEV NU.. Imorgon kan det vara försent!!  JA, TINOS tycker jag absolut du ska besöka! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Så sant, så sant!   Bara att skriva upp och sätta upp på kylskåpet! /NW | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
 Eva |