![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Annars skulle säkert Naxos passa er perfekt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=MariaJ;311520]
Citat:
![]() ![]() ![]() Citat:
![]() og, ja, Naoussa e r rett og slett perfekt ![]() Men, du som har vært i Batsi, h v o r BRA er stranda der? Og selve B y e n ? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag tycker att det är en bra strand som säkert skulle passa er. Det finns fler fina stränder ganska nära Batsi. Byn gillar jag jättemycket, men kan förstås inte jämföras med Naoussa med sina mysiga gränder. Det finns inte heller samma utbud på shopping som det finns i Naoussa. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - skulle gjerne ha "flyttet" den til Naoussa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg hører nok til "mindretallet", Naxos by er ikke min favoritt
![]() - liker Naoussa mye bedre ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen som vet noe om hvordan det bruker å være i Naoussa
i juli, m y e vind - eller lite? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har aldrig varit på Paros i juli. Men en gång när jag var där i maj/juni blåste det varje dag i två veckor. Jag tycker att meltemin inte varit så stark de senaste åren.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men, takk, Janne ![]() - det beste er nok bare å velge det stedet / den øya som frister mest ![]() S å vil vi etter ferien vite hvor mye vind vi hadde ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ble NAOUSSA
![]() - tror det vil passe oss alle veldig godt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Vi har varit i Naoussa i juli två gånger. Första gången var i 2011 och då blåste det ingenting. Andra gången var nu i somras, då var det lite blåsigt några dagar. Men vi åkte badbåt över till kolymbythes och där var det helt ok. Hyrde även bil och åkte till stränderna på santa Maria och monastiri..både stränder var fina och inga vågor. Vi trivdes jättebra i Naoussa och hoppas att du komma att trivas med..finns mysiga gränder och fina restauranger. Lagom med turister med även i juli..och en bra blandning av olika nationaliteter.
|
|
|||
|
|||
![]()
Glömde att skriva om ni leta efter boende kan jag rekommenderar Windmill apartments (anemyomylos apartments). Finns någon bild i min albumn under Naoussa. Ägarna Maria och themis är mor och son, jättetrevliga människor! Mejla man dom så få du svar på en gång. Vi hade en studio med litet kök och ac, 4 sängar och det fanns en fin pool där som barnen älskade. Det kostade 80 euro per natt och ligger centralt.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Takk skal du ha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat: