![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Καλή μέρα , äntligen på kretensiskt mark - nu rullar vi mot elafonossi och hotel glykeria ! Ett morgondopp och lite mer sömn , natten var sådär
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt att "få följa med".Ha det jätteskönt på Kreta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna hem.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dåligt nät på glykeria , återkommer på söndag från paleochora ! Kan bara säga att är är ljuvligt som alltid - nu kvällsbada !
|
|
||||
|
||||
![]()
Efter härliga och lugna dagar på hotell glykeria i elafonissi (fantastisk mat, mysigt hotell, härlig familj och underbara morgon/kvällsbad i lagunen med rosa strand) har vi nu slagit ned rumpan på "haris studios" i Paleochora och väntar på glass och kall öl ! Här blir vi i sex nätter
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter underbart!
|
|
||||
|
||||
![]()
Och nu finns lite nya bilder !
|
|
||||
|
||||
![]()
Häftigt att ha Elafonissi för er själva.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka härliga badbilder i Elafonissi!
![]() Såg på fotona att ni hade högläsning av en av Enid Blytons "Fem-böcker" (Vilka minnen det väcker från ens barndom). Då kan jag rekommendera en annan bokserie för ungdom. När min son var 9 år gammal tog han och jag tåget Umeå-La Serra i Italien. Resan tog tre och ett halvt dygn och vi hade hela serien med NARNIA-böckerna med oss (4 eller 5 stycken). Vi idkade växel-högläsning. ALLA böckerna gick åt på nedresan. På hemresan läste vi om alla böckerna! Dom kan läsas om hur många gånger som helst. Nu litentuva vill jag ha bilder från Haris och Paleochora! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Hildesheim ser verkligen fint ut. Tänk att det finns så mycket att se, och livet är så kort.
Fortsatt trevlig resa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så roligt att få följa er på er resa!
Deia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har idag åkt genom vackra landskap och hållit oss borta från Autobahn , på vägen mot rothenburg ob de tauber där vi sover i natt, stannade vi för vätskekontroll glass och bensträckare i wurzburg vilket blev ett trevligt stopp på vägen. Nu har vi hamnat i staden från sagornas tid , oh så otroligt mysigt - bilder komnmer, men middag står på bordet , skål och trevlig kväll!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vaknar till spöregn i denna vackra stad , nu finns lite bilder från gårdagen ute !
|
|
||||
|
||||
![]()
Det er så fint å få følge dere på turen
![]() - takk for at du tar deg tid til å skrive ![]() Ønsker dere en flott tur videre ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Lena PG |
|
|||
|
|||
![]()
Läser allt du skriver med stort intresse! Vilken härlig resa ni påbörjat o vad mycket trevligt ni har framför er. Jättefina bilder du lagt ut! Lycka till med fortsättningen, ser fram emot att läsa dina inlägg.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det måste vara härligt att åka andra vägar än autoban. Autoban är inte den optimala upplevelsen, jag vet.
Hoppas att regnet gett sig och att du ånyå skickar en rapport vart ni landar ikväll. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har ringlat oss fram i underbart landskap och vackra medeltidsstäder- man tror knappt sina ögon...
Ska strax på guidad tur på neuschwanstein castle - övernattning sedan på hotell fantasia i fyssen ! |
|
||||
|
||||
![]()
Bilder kommer !
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|