![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det beror naturligtvis helt och hållet på en själv. På hur mycket uppkopplad man känner att man ständigt måste vara, alltså hur mycket slav under tekniken man är...
![]() Själv har jag inte tillgång till vare sig padda, smartphone, bärbar dator eller Facebook-konto men klarar mig ändå alldeles utmärkt i Grekland i flera veckor! ![]() /kimmen Senast redigerad av kimmen den 2013-06-09 klockan 20:52. |
|
||||
|
||||
![]()
Men man måste väl få kod. hur funkar det när man tex. är uppkopplad på grannpensionatets Wifi? Hur kommer du in? Kanske ber om koden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Dator är lite för åbäkig tror jag, har aldrig provat men i år tar jag nog med surfplattan som är väldigt smidig. Den har lång batteritid och är igång så fort man slår på den.
|
|
||||
|
||||
![]()
De flesta hotellen som har internetuppkoppling (typ wifi) har ju kod som går att fråga efter. Hur detta är i Grekland vet jag inte, men antar att det är samma.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik (som har iPad, dator och smarttelefon med) |
|
|||
|
|||
![]()
Jag blir en helt annan människa när jag är ute och reser, kopplar nästan helt och hållet bort det här med att ständigt vara uppkopplad och tillgänglig för alla.
Finns så mycket annat som jag vill lägga min tid på, nya upplevelser och aktiviteter, nästan så jag glömmer bort vad en dator är för något.. ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|