![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ok, smidigt med bokningen! Favoritö med andra ord!
På den tiden jag båtluffade själv hade jag två öar jag ville besöka som aldrig blev av: Amorgos och Karpathos, blandar kanske ihop dem. Jag tänkte på tillgängligheten att komma dit. Vart flyger du när du ska till Karpathos? |
|
||||
|
||||
![]()
Till Karpathos flyger man direkt
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nåja....litt frekt er det vel å holde av plass på Ryanair...men om man har et strengt budsjett...
![]() Vil man til Karpathos kan man også ta rimelig fly eller ferge fra Rhodos... Til Rhodos finner man ofte billige restreiser...iallefall fra Norge. Noe man også gjør til Kreta... |
|
||||
|
||||
![]()
Ok, det gäller att vässa armbågarna i så fall, vid platshållningen på Ryan Air, jag är iofs inte världsbäst på sådant.
Vet att det är billigast att åka typ nu och restresorna är som hetast, såg vilken jättestor skillnad det var på Karpathos som restresa charter (under 10 000 för fyra personer) och till ordinarie pris. Ser jättefint ut. Men skolplikten är strängare nu, och att ta ledigt är inte som det var förr. Även om en del familjer smiter iväg ändå, nä, vi är lågrisktagare i den här familjen... ![]() /Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|