|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  KLM 

Vi reser med KLM till Aten nu i sommar. Har fått beskedet att de fr 22 april tar ut en avgift för incheckat bagage. Det gäller på resor inom Europa och kostnaden är 15€om man köper i förväg och 30€ om man betalar på flygplatsen. Priset gäller enkel resa, så visst har biljetten med ens blivit 600 kr dyrare för oss två. Detta är uppenbarligen oftare förekommande på fler o fler bolag, tyvärr.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: KLM 

Ska ni betala extra fast ni redan köpt biljetterna?
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Meld dere inn i Flying Blue, det er gratis og medlemmer får ha med innsjekket bagasje uten ekstraavgift.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: KLM Citat: 
 Ingela Senast redigerad av Ingela A den 2013-03-03 klockan 07:13. | 
| 

| |||
| 
 | |||

Det vet jeg ikke. Send en mail til KLM og spør, de pleier å svare raskt.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

På den info vi fått fr KLM har vi nog uppfattat att det gäller även köpta biljetter. Skall sända ett mail o fråga. Jo, vi har fått info om Flying Blue också.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: KLM Citat: 
 /kimmen | 
| 

| |||
| 
 | |||

Ja, KIZE! Jag blev medlem i Flying Blue igår och mailade dom att jag redan bokat biljett med KLM och ville att den skulle registreras. För i deras regler står att Flying Blue-kortet inte skickas förrän första resan incheckats och registrerats... Men Jag skickade mitt bokningsnummer (fast jag bokade med Travellink) och dom mailade i morse att mitt Flying Blue nummer kommer att vara registrerat på min bokning! Så gör du samma sak så slipper du betala extra för bagaget! Ingela | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |