![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Monica och Gott Nytt År 2013,
Jag uppskattar mycket ditt skrivande. Det är härliga minnen du förmedlar. Från Jannis, som har tid att läsa på Kalimera.nu |
|
||||
|
||||
![]()
Nå har jeg (endelig) fått lest og hygget meg med din herlige formidling av feriene deres på Peloponnes del 1 - 8
![]() ![]() ![]() Tusen takk ![]() Arne og jeg ønsker et Riktig Godt Nyttår til d e r e, Monica! ![]() - til Kalymnos / til Hellas!!! Jeg håper inderlig, som mange andre her, at 2013 skal ha en spire av optimisme i seg, som vokser, og vokser og.... ![]() Men at 2013 blir nok et tungt år er det vel dessverre ingen tvil om..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
-Ja, vi hoppas på bättre tider förstås- för alla ekonomiskt nertryckta människor , som drabbas av depressioner och annat som följer den dåliga ekonomin, skilsmässor, bråk, flytt till andra länder.
- Just nu hoppas jag dessutom på bättre väder, för det hällregnar för femte dygnet eller så. Det är skönt att ha mat i kylen och telefon och dator som fungerar nästan problemfritt- många små elavbrott ställer till det. - Så hoppas jag att få nöjet att träffa många goda vänner igen nästa säsong! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|