![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Takk for svar Malina..
![]() Desverre ser det ut for at jeg antagelig må velge Kreta da jeg ser transferen blir for lang da vi bare skal være borte en uke ![]() Men bortsett fra det så ville jeg nok aldri ha startet på Santorini, men heller endt der for å være sikker på å komme oss hjem med flyet om det skulle bli ruskevær og problemer med ferge fra Amorgos... er det båttransfer liker jeg å legge inn en natt på hjemreiseøy/sted, men vi tenker alle forskjellig ![]() Honeymoon har jeg bodd på og trivdes ikke med å bo der, anbefaler det ikke til noen... der er også smaken forskjellig ![]() Vertskapet er hyggelig nok , men beliggenheten er absolutt ikke etter min smak. Men tenker jeg må ta meg en tur til Amorgos i Juni...nå har jeg lest så mye fint ![]() Har tenkt på Skopelos også, men en av damene har vepseallergi og advarsler mot mye veps gjør at det ikke er aktuelt. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror inte att getingarna är så problematiska om ni reser i juni. Då är det upptagna av annat än att jaga föda på tavernorna till avkomman men visst finns det getingar i juni också. Jag tyckte att det var extremt mycket getingar på Skopelos i slutet av aug och det lär ha varit det värsta året på länge.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Vi reiser i September.... skal feire rundt år, men jeg reiser 2-3 uker på egenhånd i Juni/Juli
![]() ( Tenker også at man antagelig er mere utsatt for et par regndager på Skopelos i midten av september enn på på evt. Kreta) Senast redigerad av Ia den 2012-12-29 klockan 15:16. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|