![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
G R A T T I S - till alla vinnare, dagens fina placeringar och alla tio fantastiska placeringar i alla tre kategorier!
Idag fick jag se ett par av mina favoriter, men annars var det bara en av mina favoriter som dök upp under publiceringen av vinnarbilderna. Som Mysofix, har jag röstat på många andra bilder också, kan bara konstatera att det var riktigt MÅNGA fantastiskt bra bilder i hela tävlingen! Stort GRATTIS till er alla ! ! ! |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Mette, Birgitta, Susanne och ni andra sex som kom på "pallplats". Fina bilder, väl värda att uppmärksammas. Att jag hade gett vinnarna i kategorierna blått och djur tre poäng var, gör ju inte saken sämre
![]() Grattis igen! |
|
||||
|
||||
![]()
Tak for alle gratulationer. Jeg er jætte stolt af min førsteplads.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla
![]() ![]() Lolis |
|
||||
|
||||
![]()
Om jag hinner lägger jag ut bilderna som kom på platserna 11-20 i morgon fredag.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jeg siger det samme.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, ska ni ha allihop!
![]() Jag blev jätteförvånad, glad och stolt när min kattbild blev 2:a av Djurbilderna! Den är dessutom tagen för 5 år sen! ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla er som tagit så fina fotografier!
Ett extra grattis till min goa vän Susanne Bohman som lyckades med ett första pris i "Mitt Grekland" och ett tredje pris i kategori Djur. Du är inte bara en go gammal vän du är en fantastisk fotograf också! // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Et s t o r applaus til dere på 1.plass
![]() ![]() ![]() 3 verdige vinnere ![]() ![]() ![]() ![]() Også et stort GRATTIS til 2. og 3.plassene ![]() - blant dem synes jeg den vakre utsikten over Amorgos ![]() og badedamen på Telendos var spesielt fine ![]() Veldig mange flotte bilder er plassert i "Topp 10", men det mangler noen favoritter fortsatt, bl a et "DYR", det m å da dukke opp i morgen ![]() Det var utrolig mange fine bilder med i konkurransen ![]() Det som har overrasket meg mest i år, med s å mange kattebilder, er at kun t o plasserte seg "Topp 10 DYR" ![]() ![]() - jeg er positivt overrasket ![]() I morgen kommer de nok sterkt - kanskje det jeg stemte på og ![]() - for jeg h a r faktisk stemt på en katt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag lagt ut bilderna som kom på plats 11-20 i kategori Blått. I morgon lägger jag ut plats 11-20 i kategori Djur, och på söndag kommer kategori Mitt Grekland.
Kategori Blått - platserna 11-20. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag säger som så många andra-underbara foton!
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Agge till plats 11 i kategori blått
![]() ![]() Det kommer säkert mer från Er ![]() Siw o Lena ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|