![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
När man kommer in på sidan via länken och klickar på ett av programmen så får jag upp hela program iallafall.Aφιέρωμα στον Μάνο Λοΐζο - 29/09/2012 tex över 2 timmar långt =) Jag vet inte exakt vilken tid det börjar, nångång runt 21-21.30 svensk tid tror jag.
|
|
||||
|
||||
![]()
Den länken var fin, Petridis76.
Hyllningen till kompositören Manos Loizos såg vi via parabolen den 29 september i år - ett av många underbara "Stin Ygeia mas"-program med många kända artister. Stin Ygeia mas betyder väl Skål eller For Your Health eller något i den stilen. Programmen på den sidan precis efter hyllningen till Manos Loizos är två helt underbara program med Jiannis Parios, del A och del B - rekommenderas att se! Stin Ygeia mas visas varje lördagkväll från ca kl. 22 eller därefter grekisk tid, och det betyder ofta att de först kommer igång vid halv tio-/tiotiden våran tid. "Grekisk tid" i dubbel betydelse alltså! ![]() Senast redigerad av Marianne den 2012-11-05 klockan 12:27. |
|
|||
|
|||
![]()
Programmen med Parios var riktigt riktigt bra.Stin ygia mas är typ skål, man brukar ju korta ner det och bara säga giamas
![]() Betyder mycket riktigt som du skriver för vår hälsa. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Petridis76!
Jag fick det att fungera. ![]() |
|
|||
|
|||