![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh Kari, jag förstår att ni har det underbart!
Mitt i flyttstöket efter en intensiv flytthelg så önskar jag mig en semester till.....Men jag njuter när jag hinner, av Dina rapporter! Fortsätt att njuta....och vinka till Tilos från mig. ![]() Lissi - som är supernöjd med nya lägenheten mitt i City! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - så b r a at du er superfornøyd med den nye leiligheten ![]() Forstår godt at du kunne trenge en ny ferie etter flyttesjauen!!! Jeg *hilste" fra deg i havna på Tilos, da vi reiste fra Chalki til Kalymnos ![]() ![]() V I nyter videre, det er sikkert, tenkte å skrive et lite innlegg om det ganske snart ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så hyggelig at du hører av deg, Kari. Håper selvfølgelig på mer fyldige beskrivelser etter hvert.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Takk, Kari. Holder i massevis. Hyggelig med rapport.
![]() 'Å kjenne at man er til', essensen? Tror jeg. ![]() Ha det så bra, 22 grader, enten det er litt mer eller litt mindre, praktfullt! Man må nyte mens man kan, det gjør dere åpenbart. Her det varmt (alt er relativt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ÅH vilket liv!!! Fortsätt njut! Vi glädjer oss här hemma bara av att läsa!
KRAM till er båda Lisa och Claes |
|
||||
|
||||
![]()
Så fantastisk heldige dere er med været! Fortsett med å nyte tilværelsen
![]() ![]() Astri ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - vi n y t e r, og.... vi vet litt om været hjemme..., ikke mye å rope hurra for vel? Deilig å kunne drømme om MAI og Kalymnos tenker jeg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Vi n y t e r fortsatt, deilige dager, men de siste kveldene har vært kjøligere pga vind, i går kveld måtte det en jakke til, ingen ulykke akkurat ![]() Håper dere fortsatt trives like godt i den nye leiligheten ![]() - og du har t o Tinosreiser å drømme om/se fram til har jeg fått med meg ![]() Krysser fingrene for at det "ordner seg" med SAS! - for deres/alles skyld Vi, f.eks kan få en enda lenger ferie, vi skal ( etter planen) fly hjem med SAS 30.11 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En liten hilsen i kveld, her på "KRISTINAS RUM" ( i Gamlebyen på Rhodos)har vi en velfungerende Wifi
![]() Jeg sitter ute og skriver, og dere som har bodd her vet hvilken DEILIG OASE dette er! Vi NYTER både stedet og det herlige været vi er så heldige å ha, og har hatt hittil ![]() Det er ingen hemmelighet at jeg ikke er spesielt glad i Rhodos BY, men jeg "tok sjansen" på dette oppholdet fordi jeg tror at november h e r på fine Kristinas Rum, kombinert med Rhodos gode klima blir veldig bra ![]() ![]() Og, fortsatt er det 22 grader nå, en l u n kveld, kun en liten bris, antrekket kunne vært "ingenting" ![]() ![]() - kan man annet enn å N Y T E ? ![]() Det er nesten ikke til å tro at prognosene sier samme gode temperaturer/vær mer enn en uke framover ![]() Jeg har ikke fortalt noe fra langferien vår på en stund, vi var på Chalki sist jeg skrev (21.10). Selv en så lang ferie som nær 8 uker kommer til å forsvinne raskere enn ønsket ser det ut til, i morgen er vi halvveis, m e n vi kan jo ikke klage ![]() Forrige tirsdag reiste vi videre fra Chalki, øya som var ny for oss, og som vi kom til å like så spesielt godt ![]() Vi reiste derfra med "Dodekanissos Pride" via Tilos, Nisyros og Kos til vårt neste reisemål som var Pothea ![]() På Kalymnos hadde vi ikke vært på 17 år. så det var jo på tide å reise tilbake! Det er en s t o r kontrast mellom lille Emborios på Chalki og Pothea! Men det går veldig godt an å l i k e to s å forskjellige steder ![]() Vi synes Pothea er en veldig fin og sjarmerende by/stad og likte oss kjempegodt ![]() Byen/staden ville uansett ha vært fin, men å BO så BRA som vi gjorde, sentralt, men likevel stille og godt, i en fin og trivelig leilighet med fantastisk fin utsikt DET gjorde oppholdet vårt e k s t r a bra ![]() Tusen Takk til deg, Monica, som formidlet kontakten med Dimitris ![]() - slik at vi fikk leie av han ![]() ![]() Målet med oppholdene våre i Hellas er ikke å se a l t der vi befinner oss, men også å "kjenne at vi er til" ![]() ![]() Men, det er klart vi ser oss om! Vi er på farten og går mye, ellers brukte vi buss flere ganger på Kalymnos, det fungerte fint ![]() Vi skulle gjerne vært lenger i Pothea, så vi kommer tilbake !!!! ![]() Etter ei fin uke med mange og positive inntrykk, reiste vi videre til Rhodos der jeg allerede i januar booket det fine studioet vi bor i for november måned ![]() - nå ble det fra 30.10 - 27.11 istedet, de tre siste dagene i november skal vi være i Athen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna tillbaka, Kalymnos ligger kvar. Det var trevligt att träffas och fint att er vecka här blev bra.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - hils så mye til mannen din ( vet ikke hvordan navnet skrives ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg skal hilse så mye tilbake til dere fra Ann Kristin ![]() På Ton Megaston har vi vært noen ganger nå, og maten er v e l d i g god ![]() Men, det blir fort f o r mye mat når man spiser der, man får jo ikke kun det man bestiller ![]() Mye er stengt her nå, og d e t trives vi v e l d i g godt med ![]() Yiota og Dimitris stenger 17.nov, innen det blir det nok et par besøk til ![]() Men vi spiser godt flere steder og, på To Steno feks ![]() De sa de skulle ha oppe hver kveld framover, men da vi var der for å spise middag i går kveld var det stengt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om du visst hur avundsjuk jag är. Jag skulle också vilja se Rhodos stad, framför allt den gamla delen, utanför turistsäsongen. Njut åt mig också.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - det er virkelig spesielt å vandre omkring her i Gamlebyen på denne tiden av året ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
- og nå har vi nettopp kommet "hjem" fra Lindos. Det var helt stille der og, dvs da det kom turister fra cruiseskip åpnet butikkene og damene med duker satt langs veien opp til Akropolis som de bruker! MEN den fine stranda hadde vi helt for oss selv den første dagen, i går og i dag var vi 4-5 stykker ![]() Det har vært varmt og helt vindstille, krystallklart og lekkert vann, 23gr ![]() For at dette ikke skal bli kun "halleluja";-) - sola forsvinner tidlig på denne tida, og det var noen grader kjøligere om kvelden i Lindos, enn her inne i Gamlebyen. Men bare utsikten var verdt det, vi så utover hele byen, Akropolis og havet :-) |
|
||||
|
||||
![]()
Fortsätt att njuta, Kari! Ladda batterierna med sol och hav och skön stämning.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|