![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() (Janne, om du ser dette er det fint om du flytter tråden til "Hilsninger direkte fra Grekland" ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter som en drömresa
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag frågade Johan och Hanna vilket rum ni får, och det är det rum vi har haft denna gång. Det bästa rummet. Bra kök och mycket utrymme, och en underbar uteplats.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en riktig fin tur, Kari!
Astri ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kram från ett magiskt Tilos med 26 grader kl 21. Vi vill inte hem!!!
Lissii |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Forstår at dere gjerne ville n y t e enda lenger ![]() - men nyyyyyt den siste dagen ![]() God Tur hjem ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och god tur idag Kari Och Arne! Jag tänker på er.
Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen takk, Birgitta
![]() Jeg er ikke så god "venn" med laptoppen, den lille rapporten jeg nettopp skrev om starten på ferien vår ble borte ved et tastetrykk ![]() Derfor kan jeg bare si nå at vi har hatt en h e r l i g start på ferien på a l l e måter ![]() Senast redigerad av kari den 2012-10-08 klockan 22:27. |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det jätteskönt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då hann ni väl med ett Pelagosbesök, för det var ju sista kvällen igår
![]() Ha det så gott på Karpathos ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() -men man kan ikke få med seg alt ![]() Vi bor deilig i Finiki, flytter til Pigadia imorgen, så Pelagos går vi glipp av ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk, Athanasia
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är ni väl i Pigadia, kan jag tänka mig
![]() ![]() Men det finns ju flera tavernor i stan som är öppna året runt ![]() Jag längtar till och vara där den här tiden! I år är det ju massor med oliver som väntar på att bli plockade ![]() Kan tänka mig att det är gott i vattnet nu också ![]() Ha det så gott! Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - og vi sulter ikke, mange steder har åpent, men det blir flere og flere ledige "parkeringsplasser" langs strandpromenaden dag for dag ![]() I går gikk det siste charterflyer med nordmenn herfra, og det var flere kafeer som stengte, ingen fjersyn med norske kanaler å se lenger...heldigvis! Vi ble ganske overrasket da vi kom og oppdaget tilbudet, Pigadia er virkelig en "norsk" by ![]() ![]() Vi bor så deilig her på "Kalimera" at vi godt kunne vært lenger, men Chalki og Villa Dorothea lokker også ![]() Nå skal vi gå til byen og kjøpe billetter til "Prevelis" i morgen tidlig ![]() Ha det godt DU og ALLE ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En liten hilsen fra CHALKI
![]() - sitter på balkongen vår i front på " Villa Dorothea", utsikten er ubeskrivelig, hvilken "KULISSE", VAKRERE omgivelser kommer jeg ( i farten ![]() ![]() At været er maksimalt bra , og har vært det hele ferien hittil, er jo heller ikke noe minus ![]() ![]() ![]() Det eneste "skjæret i sjøen" hittil er at det f.t. ikke er minibank/bankomat her på Chalki ![]() ![]() - minibanken her ble fjernet/hentet for ca 14 dager siden fikk vi vite, "ingen" visste noe på forhånd, men den skal komme på plass igjen i løpet av noen uker...., men det hjelper ikke oss, i dag måtte vi reise til Tilos for å ta ut penger, dit skulle vi først tirsdag til uka egentlig! Nå er den planen endret ![]() ![]() ![]() Kanskje blir vi her litt lenger i stedet ![]() ![]() Jeg ville gjerne lagt inn noen bilder i tråden, men...dessverre har jeg glemt "teknisk utstyr" hjemme og får ikke lagt bilder over på PC....! |
|
||||
|
||||
![]()
Så flott med sommervær i Oktober. Det høres fantastisk ut!
Forsett å ha det bra og kos dere. Gleder meg til bilder når dere kommer hjem. Astri ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi har det s å BRA, Chalki er virkelig blitt en ny favoritt ![]() - m e n ....vi har jo f o r mange favoritter fra før ![]() ![]() ![]() Ha det bra du/dere og ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad kul att ni trivs så bra på Chalki!
![]() Visst är det bra på Villa Dorothea! Vilket rum bor ni i? Tack för rapport Kari. Ser fram emot flera. Njut av livet. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|