![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
I morgon kväll sitter även vi på balkongen ... på Irinoúla.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Marina studios på TILOS, är också ett fantastiskt fint boende som jag tycker har fått oförtjänt lite beröm på detta forum, det pratas bara om ANNAS, Marinas har ju precis lika fint läge med havsutsikt m.m. Snart sitter också jag där och njuter på balkongen om cirka 7 dgr. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle nog vilja påstå att de flesta boenden i Livadia är mycket bra.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Andra kvällen på Tilos och vi kan bara instämma med alla som pratat varmt för ön. Bor på Annas, i lgh nr 8 och har en sanslös utsikt från balkongen. Nu börjar dessutom den oroliga magen (sömnbrist natten före avresan, uppstigning 02.30? dålig oliv i Rhodos stad?) lugna ner sig så vi kan njuta av allt som erbjuds i matväg oxå. Ser fram emot resten av veckan.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ni som bor på Annas?
Finns det hårtork på rummet? I så fall kan ju min lilla resehårtork få stanna hemma..... Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Lissi!
Vi bor i nr 7 och där finns hårtork, men det verkar vara lite olika i rummen, var in till Lena i nr 6 och där finns kaffebryggare som inte finns hos oss. Så vill du vara på den säkra sidan så ta den med, men jag kan kolla med Karin i nr 8 sen. Vi har det otroligt varmt och underbart! Mvh ElisabethK |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lissi! Det finns hårtork i nr 8 oxå
![]() Med vänlig hälsning, Karin |
|
|||
|
|||
![]() Hej, alla ni som är på Tilos nu!! Härligt att höra att Ni har fint väder osv.!! Är det mycket turister där nu? Mvh Sunny12 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer med övriga. Ha en härlig semester på Tilos - alla ni som är där. Längtar tillbaka så det gör ont i hjärtat.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|