![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Den reklamen dere snakker om, med billige billetter spesielt til Syd Europa, tror jeg ikke jeg har sett, men jeg "abonnerer" på kampanjetilbud ( mail) og synes de har en veldig ryddig oversikt på nettsiden sin over tilbudene. Norwegian har noen ganger veldig billige billetter til Hellas, noen ganger dyrere/d y r e, men når de reklamerer med det f in n e s billettene ![]() H v o r mange vet selvsagt ikke jeg heller, men om de har feks kun 2, eller 1 billetter igjen til en pris står det med rødt bak den aktuelle avgang/pris.( ikke i Lavpriskalenderen men på "neste steg" i bookingen). Om man vil sjekke "bestill" til 1 person, gå videre og sjekk! Fordelen med SAS, for oss som liker Hellas i lavsesong, er at de flyr til Athen/Hellas h e l e året, det gjør ikkeN. I år skal vi fly med SAS hjem fra Athen 30.nov - n e d har vi onewaybilletter med Apollo til Karpathos ![]() Vi har jo allerede fått "god tid" ![]() Vi har flere ggr reist med Austrian Airlines, Lufthansa og Check Air til Hellas. Air Baltic og Brussel Air også en gang. Vi har vært fonøyde med service/ reisene uansett selskap ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|