![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja, jeg håper vi får delta i denne begivenheten den 5.september. Har vært mange ganger i Hellas og opplevd både bryllup, barnedåp og mye mer, men aldri en panagyri
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Takk skal du ha, Kari
![]() ![]() ![]() Spennende blir det nok uansett ![]() Psst, jeg mottar fortsatt tips om tavernaer osv i både Vathi og resten av Sifnos ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tenker at kvelds/nattpanagyrien er mest stemningsfull.. mørkt og med lys i trærne... og vinen smaker bedre om kvelden og natta enn på dagen
![]() Det var musikk og dans til etter at solen gikk opp.. Men en panagyri på dagen er også sikkert fint å få med seg! Milos var jeg på i sommer... Sifnos ønsker jeg meg til neste år... men må en tur til Ikaria også ![]() God tur! |
|
|||
|
|||
![]()
Takk for det, Ia
![]() ![]() Ønsker deg også god tur til Ikaria. Der har jeg ikke vært (bortsett fra en "mellomlanding" til og fra Fourni, som JEG snart må tilbake til ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Milos var en flott øy, men savnet gangavstand til bra strand (bodde i Adamas) så tror ikke jeg drar tilbake... måtte i tilfelle være for et par dager med kajakk... anbefales !
bussen til stranda gikk ikke før 11.30 , litt i seneste laget for meg ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tilgjengelighet til stranda blir ikke noe problem for oss på Milos heller. Vi skal bo på Flora's Rooms i Pollonnia, 5 meter fra stranda
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|