![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Om läkaren kollat innan med SOS och de gett klarteckan betalas naturligtvis även ersättning för privat sjukvård. Det kanske andra försäkringsbolag också gör även utan föregående kontakt beroend på hur svår/akut skadan är och vilken tillgång på offentlig vård som finns. Tror att Europeiskas försäkring som jag personligen inte har någon erfarenhet av kanske är mer heltäckande att den som följer med hemförsäkringen hos andra bolag. Oftast är kostnaden för polikliniska besök inte så hög utan det är mer allvarliga saker försäkringen behövs för. Ex sjukhusvistelse, hemtransport etc
Själv har jag Länsförsäkringar sen många, många år och nästan inga skador. När de känner till en och kan se skadehistoriken över lång tid har jag uppfattat att de varit väldigt enkla att ha att göra med de få gånger det behövts. Fick en glasögonskada för ett par år sedan och det var en snabb och mycket obyråkratisk handläggning. Jag gillar att de har lokala kontor som det är enkelt att besöka om det behövs. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Dette er et viktig tema og mye god informasjon som kommer frem, men skulle gjerne sett at det ble laget en egen tråd om temaet for jeg vil neppe huske å søke etter Paleochora live hvis jeg trenger informasjon om sykeforsikring! En tanke for moderator å se på?
|
|
||||
|
||||
![]()
Har njutit av det fantastiska lugnet som råder hos familjen tzanskis på glykeria i elafonissi! Hotellet och tavernan ägs och drivs nu av de tre barnen i familjen. Pappa tzanskis är i Sverige och kör buss och mamma tzanskis åker lite emellan. Maten är som vanligt fantastiskt god och lagad med omsorg av den yngre sonen mixalis, lamm i tomatsås, kyckling i citron och ungsbakad fläsklägg är några av godsakerna som slunkit ned! Har läst mer på två dagar än under hela semestern , underbart !
Idag är jag på återbesök hos läkaren i paleochora och skriver detta från water edge cafe - haris studio. Såret är inte vackert men rent och läker som det ska ! Stygnen får tas i Rethymno om 5-6 dagar som det ser ut ! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|