![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja sittplats betyder mkt för vissa men mindre för andra . Som vi nu ska resa med vår son som aldrig flygit så betyder det mkt.
Ska fixa nu så hoppas jag det går bra , vill gärna att vi 3 sitter i rad. När vi sen ska hem så blir det sent på kvällen och efter alla mysiga dagar 7 kvällar / nätter. faktiskt skönt att kunna fälla stolen bak ![]() Birgitta som nu ska logga in på Thomas Cook. Håll tummarna ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Slutcitat på sittplats , nu är det fixat så vi kan koppla av nu .480:- fattigare men va då vi kommer till Grekland
![]() Birgitta med fam som drar ner till vackra Parga 13 augusti ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Var det platser med extra benutrymme förstår jag er, men om det var "vanliga" platser som man lika gärna får utan att betala hade jag hellre lagt pengarna på mat i Grekland
![]() ![]() Men härligt Birgitta, nu kan Du koppla av inför resan....Parga är ett fint resmål som Du ju vet nu ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har heller aldrig blivit placerade utan att minst en vuxen fått sitta med barnen när de var små.
|
|
|||
|
|||
![]()
Har fløyet med Apollo/Novair og betalt 390 kroner tur/retur for mat og drikke, ekstra benplass, øretelefoner til film/musikk, aviser og ekstra benplass på de fem første radene hvilket jeg synes er billig på en reise som er på fire timer hver vei. Har da også hatt gleden av å ha tre seter for meg selv, min fru det samme på motsatt side mens bakover i flyet var det helt fullt og sikkert ektepar som satt hver for seg og kan hende i midten mellom to ukjente som ikke var de man ellers hadde valgt til sitt selskap.
Billig spør du meg, og hvor mye utgjør denne ekstrakostnaden på en tre ukers ferietur? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har också köpt mat på flyget och hörlurar, tidningarna brukar ligga vid ingången, de ingår i biljettpriset ![]() Jag är fortfarande helt oförstående till hur flygbolagen kan få sålt stolar utan möjlighet att fälla sätet, som Nilam och Lissi skrev, belägna längst ner i planet vid toalettkön, där borde det vara rabatterade platser ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[quote=Hellen;278014]Det är ju inte samma sak som att man betalar för att få sitta på just DEN platsen.
/quote] Valet av just den eksakta plassen inngår i denne paketen! Men for all del, jo færre som mener det har noen verdi å få det lille ekstra jo bedre for oss andre som verdsetter slikt og som gjerne vil komme frem til semesterorten og hjem igjen uthvilt og freshe, ja jo bedre. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|