![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
När åker ni? Jag åker ner den 18 juni och bor på grannhotellet Mira Mare. Femte gången på två år!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Själv bor jag alltid på René. Visst det ligger inte direkt vid stranden, men att gå dit tar inte så lång tid. Dessutom får man en helt makalös utsikt från hotellbalkongen och poolområdet om man väljer att bo här. Rekommenderar det verkligen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker ner sista veckan i augusti, v 35!
Vi velade läänge mellan Rene och Megali Ammos House, men tillslut beslöt vi oss för att det var bekvämt så nära stranden, plus att det var lite billigare och utsikten kommer man ju kunna se ändå från restauranger etc ![]() En på mitt jobb bodde på Rene för 3 år sen och han sa att det var en riktigt jobbig backe upp till hotellet. Nu bor vi på stranden och kan enkelt gå in om man skulle vilja av någon anledning ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, backen är ganska krävande men det är den som gör att utsikten blir så bedårande
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Det kommer nog bli en härlig upplevelse, känner på mig det.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde där för några år sedan - rum nummer ett. Läget är bra: Några trappsteg ... så är ni nere på stranden. En liten promenad ... sen är ni nere vid hamnen.
Sjöborren. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|