![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Milos är ju jättefint o bussförbindelserna är jättebra så man behöver knappt hyra bil ens!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så! Nu har vi bokat första nätterna på Tinos!
![]() Buss på Milos alltså... Hm, bussarna på Sifnos var ju optimala, fungerar det lika bra på Milos så är ju det definitivt ett alternativ till att hyra bil. Ingen som har några tips från Kythnos? |
|
|||
|
|||
![]()
Vi var på Milos och Sifnos i somras och jag måste säga att bussarna funkade alldeles exemplariskt på båda öarna. Två fantastiska öar som vi kommer återvända till. Önskar er en härlig resa
![]() Core |
|
||||
|
||||
![]()
Bussarna på Milos?
-Jättebra! |
|
||||
|
||||
![]()
Låter toppen! Tack för den informationen.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Vi är ju där samtidigt....och drar vidare ett par dar in i juli om det inte blir som vanligt att vi stannar MYCKET längre än vi tänkt ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vad kul Lissi, att träffa dig live! Då får vi på köpet en massa råd och tips under våra Tinos-dagar! Så lyxigt!
![]() Bea |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker det ska bli kul att träffa Dig också...vi har säker mycket GREKLAND att prata om. Jag ger gärna tips. Nikoleta har också många tips.
Det är ju snart dags vetja! Hoppas nu nyvalet inte stökar till det...men det vill vi ju inte tro. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vi håller tummarna. Jag tror vi skulle gå under allihop om resan på nåt sätt krånglade...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jo.
![]() ![]() Ni får bland annat inte missa den underbara byn Dryopida, som jag nyss hade som bildgåta. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|