![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
vi läste boken på svenska, men det var inte någon svensk författare
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det kan vara P.J Tracy's, Monkeewrenchmorden, heter Spela död i pocketversion tror jag.
RAN ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Tusen tack, jag förstod väl att någon här skulle kunna svaret! ![]() Och ni som kommer till Karpathos i sommar, gå till Zephyros och leta reda på boken, så har ni något ruggigt att sysselsätta er med några timmar på stranden. ![]() Karin som alltid längtar ner |
|
|||
|
|||
![]()
....va bra att det fixade sej SÅ fort !!
Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Den ska jag leta upp, dock inte på Karpathos, jag får nöja mig med en vanlig bokhandlare. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...vad kan denna goda cigarr heta på engelska? The Monkey wrench murders ??
Janne, kolla på Ebay.co.uk för där skickar dom bukkerna te Norden mykke billigare än Amazon....ett tips jag fick av en säljare i england när jag skrev och undrade varför portot var så ohemult mykke mer än vad boken/böckerna jag köpte kostade.... ![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.bokus.com/bok/9789170025594/spela-dod/
48 spänn är den absolut värd. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...tillfälligt slut på Bokus.....
Jag kollar Ebay... ![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
Jag lägger in en bevakning på Adlibris där den bara kostar 39 kr
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...jag hittade den engelska originalversionen på Ebay.co.uk för ca en 50-lapp.. Beställd å betald...
![]() Lånar/ger gärna bort den efter att ha läst den, annars donerar jag den som vanligt till English Jon´s library, Pigadia, Karpathos....( om det inte blir för mycket packning,förstås..) Mikke |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|