![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
I dagens DN minns en artikel i ämnet: http://www.dn.se/ekonomi/varning-for...opp-i-grekland I övrigt finns det mängder med artiklar i DI och DN om dt grekiska dramat.
|
|
|||
|
|||
![]()
Fra Ekathimerini; positiv nyhet
![]() Ny hurtigbåt lanseres -klipp fra avisen; between Samos and the Dodecanese islands on Tuesday.The vessels will run every Tuesday, Wednesday and Friday.They will sail from Pythagoreio on Samos to Kos and will stop at Patmos, Leros and Kalymnos.Twice a week, they will also call in to port at Agathonisi. The frequency of the crossings will be stepped up from June 16. |
|
||||
|
||||
![]()
För att återgå till trådens ämne, färjetrafiken
![]() Isåfall en lovvärd utveckling ![]() Lars - som tycker att diskussion om krisen, euroutträde, stödpaket mm bör hållas samlad i tråden om "Grekiska krisen". |
|
||||
|
||||
![]()
Seajet2s nya rutt verkar kanonbra med tanke på öluffare som vill kombinera Milos eller Ios med öarna runt Naxos, vilket inte varit det lättaste tidigare.
Seajet2 kommer att köra: Piraeus - Milos - Folegandros - Santorini - Ios - Naxos - Mykonos. istället för: Rafina - Tinos - Mykonos - Paros // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
DET är väl inte BRA!!!
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Går det inga andra båtar dit? Annars lär ju ni få det lite problematiskt och det är ju inte så bra för er, det håller jag med om
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Denna SeaJet går bara söndagar och jag hoppas den fortsätter gå så i sommar i alla fall .Den finns i alla fall utsatt i turlistan mellan 27 maj och 7 oktober och har de gånger jag åkte den varit så gott som full av greker.. Lissi Senast redigerad av Lissi den 2012-05-15 klockan 17:35. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|