|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  övernattning amorgos 

Ska till Naxos några veckor mitt i värsta juli (!) och vi tänker oss en/två övernattningar på Amorgos. Måste vi boka nu hemifrån eller törs vi chansa att något finns ledigt när vi kommer t. Naxos o kan boka därifrån? /Emma | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: övernattning amorgos 

Juli ska inte vara några problem, ni kan åka dit och kolla på plats. Det kommer att vara många rumsuthyrare vare sig ni ska till Katapola eller Aegiali.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Re: övernattning amorgos 

åh va bra....då chansar vi och kollar när vi är på Naxos! Vart rekommenderar Ni att vi bor när vi bara är där något dygn!? /Emma | 
| 

| |||
| 
 | |||

Det beror på vad ni vill ha. Jag älskar Egiali, där finns en fin strand mitt i byn om man vill ha det och en magsi stämning i gränderna på kvällen. Barnfamiljer brukar gilla Egialia just för stranden. Men jag vet också andra som älskar Katapola...
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Re: övernattning amorgos 

Det beror lite på viken båt ni kommer med. Blue Star lägger vissa turer till i Katapola och vissa i Egiali. Skopelitis lägger till i Katapola. Om jag skulle stannat en eller två nätter på Amorgos skulle jag valt att bo i den by som båten lägger till i. Då slipper man transporten mellan byarna.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Om en vecka är vi i Aegiali förhoppningsvis klockan 01.50 (eller 01.10). Hurray!   Vad tycker ni, måste vi boka rum i förväg? Or väntar rumhyrarna där trots att det är natt? | 
| 

| |||
| 
 | |||

Rumsuthyrarna kommer att stå på plats! Våga | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |