![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
När det gäller reguljärflyg, så är väl det bästa så tidigt som möjligt. Även om en del flygbolag kan ha speciella lågpriskampanjer emellanåt. Jag brukar ibland boka upp till ett år (sällan senare än 5-6 månader) innan.
För charterflyg är det väl, vad jag har förstått, lite annorlunda. Där finns ju sistaminuten, fast då blir det ju lite mer av en chansning huruvida man överhuvdtaget får nån resa. PS. Även om jag inte är från Borås, så håller jag sen 46 år tillbaka givetvis på Elfsborg. DS. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan ni inte åka från Köpenhamn? Därifrån flyger väl SAS direkt till Aten? Kolla någon av resesidorna och prova dig fram... Går att hitta resor kring 2000 tror jag, annars kan man ju åka från Landvetter med blir lite längre restid bara.
lycka till //Ingrid |
|
||||
|
||||
![]()
Jag väjer att åka till Aten, tycker om båtresan från Pireus. När det gäller flygresan är det priset som styr. Endast en gång har det blivit direkt med SAS. Helt ok. Oftast blir det via något Europeiskt nav. Älskar att flyga Lufthansa,så några timmar i Frankfurt eller München ser jag bara som bonus. Senaste åren har dock Malev varit outstanding med pris och tider, via Budapest. Åkte på en konkurs nu så man fick panikomboka till LH via Frankfurt ner å Bruselles airlines hem å dimpa ner på Bromma. Va fasiken, är man på semester å sitter på en stor europeisk flygplats, då gårdet ingen nöd på en....
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nej, för två år sen satt vi strandade både på Elefterios Venizelos och Frankfurts flygplats pga strejken (vi tajmade in strejk både på dit och hemresan, snyggt jobbat va? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|