![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har aldrig varit i Turkiet, har aldrig känt mig lockad trots att man kunnat flyga dit från Kalmar och jag hade aldrig flugit någonstans utan att jag själv velat oavsett vilken marknadsföring som helst.....så jag "köper " inte dina argument Janerik. Vill man som turist till ett resmål så tar man sig dit och vill man nån annanstans så åker man dit även om det innebär lång transfer till rätt flygplats....tror JAG.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Många vill ha det enkelt och bekvämt utan allt för mycket krångel så är jag själv ibland och därför är en resa från hemflygplatsen oftast väligt populärt. Arrangörerna behöver väldigt sällan rea ut sina resor från de mindre flyplatserna och skulle grekrna gjort som turkarna och satsat på flyg från många flygplaser i Europa med grekiska bolag skulle deras turistindustri inte vara lika koncentrerad och sårbar som den är idag. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Janerik och Eva, ni borde kontakta turistministern oh säga vad ni tror. Just nu heter han Geroulanos men han biträdande minister Nikitiadis är mycket mer initierad (min åsikt) - frågan är vem som kommer att få jobbet efter riksdagsnyvalet .
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ...men jag tycker att det låter väldigt konstigt att folk i så stor utsträckning lägger surt intjänade semesterpengar och åker till platser de inte vill till bara för att flyget är nära. Men det kanske är så... ![]() Åter till tråden om populäraste ön så är alla tre överst mycket värdiga vinnare ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Från Rebase som har turen att bo nära Landvetter och heller aldrig varit i Tukiet ![]() Förresten Grattis till segern mot Sundsvall. Sobralense lär inte vara med i "våran" startelva idag. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har väl inte skrivit att de åker till platser de inte vill till var får du det ifrån ![]() Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jag tolkade faktiskt dessa meningar så att det är tillgången på de små flygplatserna som styr de närboendes resmål till stor del för att det är bekvämt. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |