![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller på med en empirisk undersökning...
![]() ![]() Hittills har två sorter utmärkt sig, faktiskt! En som hade märket Ellvino, som var riktigt GOD!!! ![]() ![]() Men jag tycker mig komma ihåg att den ouzo vi drack hos Ilias på Faros i somras gick ned utan större problem. ![]() ![]() ![]() Karin provar vidare, envis som en röd gris, som mamma brukade kalla mig... ![]() Senast redigerad av karinafp den 2005-03-31 klockan 19:00. |
|
||||
|
||||
![]()
Jaså,så du håller på super upp hela samlingen på en gång
![]() Jag köpte en lite större flaska av 12:an och har hälften kvar ![]() Samos Ouzo gick ju inte och hitta i den Grekiska huvudstaden, men på Kalymnos finns den så det skall inhandlas där i juni ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Karin
provar vidare, envis som en röd gris, som mamma brukade kalla mig... ![]() Var ni inte inne hos "Brettos" på Kidatheneion och köpte hans hemkörda? Har inte provat så många olika ouzo-sorter, men det är den bästa jag smakat, den godkändes t.o.m som snaps, ren, på julbordet av min svåger, som är en kråsen jäkel. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Vi får satsa på en Ouzotestrunda mellan musiken nästa gång
![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Karin!
Citat: (Men jag tycker mig komma ihåg att den ouzo vi drack hos Ilias på Faros i somras gick ned utan större problem. ![]() ![]() ![]() Angående ouzo på Faros, så tror jag mig minnas att han inte bara har en sort, utan flera...... ![]() Vi hörs, Mikke (KfK) |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|