![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
165 | 61.80% |
Ja, jag ska boka senare. |
64 | 23.97% |
Nej, jag väljer något annat land. |
7 | 2.62% |
Nej, jag ska stanna hemma i år. |
5 | 1.87% |
Vet inte. |
18 | 6.74% |
Jag bor i Grekland. |
8 | 3.00% |
Antal röster: 267. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi siktar på Leros igen, trevlig ö med lugn puls och lite turister, efter ha besökt en del andra öar, som Santorini, Amorgos, Naxos.
Det är tänkt att bli i mitten på juli, och runt 10 dagar. |
|
|||
|
|||
![]()
Det blir Kalymnos selvsagt.
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Annars är Leros en önskeö för i alla fall mig, Maken bryr sig inte så mycket vilken ö han hamnar på ![]() Men det får väl bli en charter innan man blir för gammal. ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det är klart ni måste planera in Leros! /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Vi reiser med Apollo fra Gardermoen til Santorini på lørdag. 14 dager - late dager. Regner med at vi blir på Naxos, kanskje 2-3 dager på Amorgos.
Reidunn og Thomas ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jaha, då var det väl dags för mitt första inlägg på Kalimera. 30 årig ensam resenär från Borlänge. Kommer att resa så fort skattepengarna kommer i Juni. Var? Jadu, har varit på Rhodos och Kreta men vill testa något nytt. Karpathos och Kefalonia lockar en del. När pengarna kommer drar jag med timmars varsel i alla fall. /Daniel |
|
|||
|
|||
![]()
I år blir det en enkel till ******** 4 dagar sedan vidare till Kalkan och Kas (gamla Grekland) två helt underbara ställen! Efter några dagar över till Kastelorizo ( 6 år sedan senast) därefter Rhodos. Avslutning på Antiparos och flyg hem från Athen.
Anders |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det är lätt att bli förtjust i Leros, kanske mycket beroende på att det är (förhållandevis) lite turister, och därmed lugnt tempo, bra priser och vänligt folk. Man åker gärna tillbaka, vi har varit där 4 gånger. (tror jag...) Kan man åka till Kalymnos, Lipsi, Patmos så kan man åka till Leros. Funkar bra med båt från Kos, eller flyg direkt från Aten. Vi har gjort bådadera. Men, nu funderar jag på att åka via Bodrum, som du kanske sett. För gammal? Bah, äldre kan man bli, men aldrig gammal... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så kul att Tinos klättrar på listan bland Greklands populäraste ö
![]() ![]() Fast det är långt till toppen...men FÖR populär vill jag inte att ön ska bli ![]() Lissi - som ser fram emot 9 dagar där i år. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har även jag blivit med resa till Grekland. Bokade till Kreta idag och som jag ser framemot att se Grekland i vårskrud
![]() RAN ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|