![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Angående väntetider så minns jag från första resan som var med charter att det var några timmars väntan på båten, men eftersom allt bagage ställdes på en taverna där en reseguide satt medan vi väntade så kunde vi själva fördriva tiden som vi ville efter den trevliga hamnpromenaden. Inte jobbigt alls....Nu är det förstås rätt många år sedan, men om det är väntetid till båten så misstänker jag att systemet är samma. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Og jeg kan tilføje, at der findes to rigtig gode og store supermarkeder i Skopelos by. Det ene ganske nær havnen og centrum (bedst), det andet lidt ude på vejen mod syd.
I centrum findes også en rigtig god bager. ![]() Her er et link til kort med angivelse af supermarkeder (som jeg mindes placeringen). Senast redigerad av larvih den 2012-02-22 klockan 22:10. Anledning: Tilføjelse af link til kort. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi var på Skopelos för två år sedan. En underbar ö där ni säkert kommer att trivas som fisken i vattnet! Vi fick vänta någon timme i hamnen på Skiathos men det gick absolut ingen nöd på oss. Passa på att äta en bit och samtidigt titta på folkvimlet. När vi var där var det ett bröllop på gång ute på halvön (som jag i skrivandets stund glömt vad den heter). Att vänta i hamnar ingår på något sätt, bara man är beredd på det och inte tycker att det är förspilld tid. Önskar er en trevlig semester!
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|