![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det här är som att svära i kyrkan i detta forum...
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Typ
![]() Själv åker jag alltid AE - All Exklusive. Det ABSOLUT bästa med att resa är ju att hitta lokala underbart mysiga tavernor med fantastisk mat och i en tilltalande miljö! OM jag mot förmodan skulle välja AI, så är Grekland det sista valet. AI skulle jag bara välja om: 1) Det inte fanns något annat matställe på resmålet 2) Det vore förenat med livsfara att bege sig utanför hotelområdet, pga kriminalitet etc Fast å andra sidan. Till ett sådant resmål hade jag aldrig styrt kosan! ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
På mange AI-annlegg er eierne internasjonale foretag, ansatte er ofte sesongarbeidere fra "tredje land" (billigere og blir fort kvitt dem uten å se dem igjen) og overskuddet tas ut av Hellas så med tanke på å understøtte gresk økonomi og ikke minst de mange små lokale entreprenører så er mitt svar et klart NEI.
En annen ting er at man da spiser alle sine måltider på samme sted, sitter i samme stol ved samme bord og har samme kelner som for noen er viktig. For meg er noe av vitsen med å reise å oppleve og se, jo mere jo bedre, men har også forståelse for at en del synes dette er en trygg og lettvint måte å reise på. Så mitt klare svar et et klart og tydelig NEI! |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Netwolf;263009]Typ
![]() I Aftonbladet, tisdag den 13.11, skrivs en mycket bra artikel. Kolla på monica.gunne@aftonbladet.se |
|
||||
|
||||
![]()
Till Elisalinn: Försökte följa din länk men det är bara en mailadress. Har du den riktiga länken oxå?
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|