![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
En trevlig kille ringde nyss från SAS Service. Killen beklagade de olägenheter vi drabbats av i samband med bagaget.
Vi erbjöds facil kompensation. Dels ett frikort till SAS Lounge, dels skulle vi få ett presentkort att handla för vid vår resa till Egypten den 4 Februari. Någon som har erfarenhet av SAS Lounge? Det leder tanken till en lyxig lokal där allt ingår och lite till..... I sanning en fin present. Arne och Birgitta Med 30 cm nysnö att skotta efter nattens snöfall. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Men nu fattar jag INGET
![]() Då kan det ju löna sig riktigt att klaga... ![]() Lissi - som tycker kompensationen är sjysst |
#3
|
|||
|
|||
![]()
En klage som er berettiget og skrevet på en troverdig måte og i høflige vendinger vil nesten alltid avstedkomme en positiv reaksjon/overraskelse!
Lounger er veldig bra hvis man har en lang stopover mellom to flighter med ro, gode stoler, kaffe/te og aviser osv, men skal man bare fra a til b så er det nokså unødvendig. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Lounge er avslappende, mye bedre enn å sitte 'på vent' i avgangshallen.
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vi emotser rapport från nästa resa. Carina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|