![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Janne
Hur ser det ut på tröjfronten ? Kommer det några nya tröjor inom en snar framtid ? Hade varit riktigt trevligt om det var så ! |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Sebastian. Min kalimeratröja är inte fresh längre - urblekt och med en och annan vin, oliv- och sololjefläck ...
![]() Sjöborren; som nästa gång ska gardera sig med fler tröjor. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har två stycken ljusblå linnen storlek M som tyvärr inte passar min kroppsstorlek längre, någon som är intresserad av dessa? De är välanvända, hela och rena. Kvalitén på dem är mycket hög.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() Visst är de snygga! |
|
|||
|
|||
![]()
Ok Janne då vet jag. Jag designar en egen via någon webtryckare
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Snygg bild Janne!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Janne kommer de att finnas till försäljning igen? Mvh Sunny |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har flera linnen och använder inte alla. Om du vill och har st M kan jag posta det till dig i ett kuvert efter helgerna. De är inte så stora i st tror att M motsvarar 36-38. Sitter ganska tajt på mig men jag är lite för "kurvig".
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() mvh Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan inte någon på forumet med bra kontakter göra slag i saken och fixa ett parti linnen/tröjor om nu inte Janne har lust/tid? Det är väl synd att det inte finns några att tillgå nu när vi börjar närma oss säsong och efterfrågan är så stor?
|
|
|||
|
|||
![]() Är ditt svar fortfarande nej! Janne?? ![]() Frågan om kalimera t-shirten togs ju upp igen för ett år sedan, är det något du funderat vidare på?? mvh Sunny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Senast redigerad av Kalimera den 2012-12-29 klockan 12:31. Anledning: La till länk |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Efterfrågan på tröjorna verkar ju vara rätt så stor! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Låter strålande, Janne!
![]() Det finns ju allt möjligt faktiskt. Badbrallor/bikini/mankini (nä, inte det sista! ![]() Ser fram mot din kommande webshop! ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() K |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle vara toppen. Tänk bara på att vi storvuxna också skulle vilja äga en T-shirt eller ett linne. Har en T-shirt (Den största storleken du sålde då) Den har jag aldrig fått användning av (för liten) Jättesynd på en sån fin T-shirt.....
Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har TVÅ st. Kalimera-kepsar, en beige och en blå som fanns till försäljning för ett antal år sedan. Heliga exemplar !
Har också några t-shirts men tyvärr inte den allra första helvita med stora Kalimera - K:et på ryggen ![]() Här är en bild på några jag äger, den vita är som sagt borta ur min ägo och ni ser bara dess framsida här. (se även blå keps !) http://www.kalimera.nu/bilder/grekla...s_hasse_07.jpg /Hasse ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|