![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inga konkreta tips att ge, men ni behöver inte oroa er för att matcherna inte visas på storbildsteve. Grekland är med i EM, och det kommer att visas fotboll i princip överallt.
|
|
|||
|
|||
![]()
I nästa samhälle Chryssi Akti finns Stellina hotells de har tv .Och i apostoli vid landsvägen finns en nyöppnad kaffebar Loca de har tv.Annars precis som Janne säger Fotbollstokigare än Greker finns knappast ,så det visas överallt.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
<Tack, snälla!
Nu kan jag lugna mina fotbollstokiga vänner. Gott Nytt År önskar jag alla "Kalimeror"! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det kan du.
![]() ![]() Till och med på en så liten ö som Agathonissi har jag sett fotboll. Fast teven (den enda som visade fotboll) var inte så stor under VM 2006. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Den räcker gott!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Även vi kommer att tillbringa viss del av fotbolls-EM perioden utomlands.
Dock, för att vara 100 % säkra på att det visas fotboll på TV, har vi valt ett fotbolls-em-säkert-resmål, nämligen Italien! ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Oavsett var vi bott i Grekland har tavernor och kafeer och barer haft storbildsskärmar åt nord o syd, öst och väst så ni behöver inte vara oroliga.
|
|
|||
|
|||
![]()
Även vi kommer att njuta av EM i Grekland. Folkfest är ordet.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Du må vara på en bergstopp i Bolivia, en djungel i Kongo, en stäpp i Mongoliet, en polarstation på Antarktisk. Inte undgår du EM i fotboll...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den här tråden handlade om EM i fotboll i Chaniaområdet. Frågan är besvarad och därför låser jag tråden. Denna tråd handlar om EM i fotboll och hur det påverkar turismen i i hela Grekland.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|