![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Fantastiska bilder även idag - GRATTIS till alla vinnare!
Många favoriter har dykt upp, men vi saknar också en del (fler än tre ![]() När ettorna har presenteras imorgon, kanske vi får se nr. 11-20 som vi fått göra någon gång? (Väntar gärna till efter nyår om det blir för stressigt innan julen.) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till placering nr 2, fina bilder idag också. Undrar just vad svensk byggnadsnorm sagt om dagens grekiska speciallösning.
![]() ![]() Trappen var inte dålig den heller, tveksamt om jag skulle beträda den. ![]() BOKA |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Och oavsett hur det går så skulle det ju vara jättekul att få ta del av placeringarna 11-20 också. Bra idé! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi- som skickat in en bild i en klass i år.... |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, ja. Man har väl två förstaplatser att glädjas åt i morrn då
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu börjar det bli spännande inte sant! Många kommer bli besvikna, endast tre kommer att bli glada. Jag vet vilka det är. I morgon vet de själva det också.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Med tanke på att det var många fina foton går det absolut inte att bli besviken över att inte hamna på första plats!
![]() Jag har njutit av min och grabbens greklandssemester i somras och att åka runt och fotografera och samla fina foton. Det är helt OK om det bara är jag som tycker om dom! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Helt rätt, utan Camilla, inget Kalimera. Faktiskt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Camilla!
![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen takk begge to, Janne og Camilla
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Sitter och väntat på vinnarbilderna. Jag är jättenyfiken! Rolf |
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS till tre mycket välförtjänta vinnare!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Där kom "min" etta på Trappor..Så himla fin!! GRATTIS!!!
Däremot var inte "min" etta med bland det maritima, men vi har SÅ olika smak och vinnarbilden i den maritima klassenär JÄTTEFIN den också! Stopskylten är verkligen rolig!! ![]() GRATTIS alla vinnare ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
STORT GRATTIS ALLA VINNARE!!!
![]() ![]() ![]() Otroligt fina bilder, allihopa! ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis alla vinnarna!
Speciallösningar (underbara greker) & Trappor (så fin bild) är snarlika tycker jag :-)) Jag tar nya tag till nästa år. Debutåret är alltid svårast! |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till er som lyckades knipa 1:a platserna!!!
Två av dagens bilder hade jag topp-placerade. Tack Janne & Camilla för en spännande tävling! Ser fram emot platserna 10 - 20 kanske?? / ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fina bilder!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|