![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Jo med detta är väl det som är RyanAir i ett nötskal. Funkar det så blir det oftast jättebilligt, men blir flyg inställt så står man där utan några egentliga rättigheter. MEN DETTA VET MAN OM REDAN NÄR MAN BOKAR SÅ DET ÄR EN KALKYLERAD RISK!
Det är som med allt annat ett val man gör och jag t ex vill inte ha denna osäkerhet så jag väljer dyrare resor som hittills alltid tagit mig dit jag velat när jag velat ![]() Lissi |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Enig med deg, jeg betaler også mer for å føle meg sikker på at jeg kommer fram der og når jeg vil. Senest i vår var en Lufthansaflygning med mellomlanding Frankfurt såpass forsinket at jeg ikke rakk flyet videre til Stavanger. De hadde booket meg automatisk om på deres neste flygning til Stavanger, noe som betydde at jeg måtte vente over fem timer i Frankfurt. Da jeg klaget, booket de meg uten ekstrakostnader eller sure miner om på en SAS-flight som gikk om 45 minutter.
Tilbake til trådens tema ![]() Skremmende at Ryan Air ikke retter seg etter Flyklagenemnda... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|