![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det är lite av charmen att mötas av alla dessa försäljare!! vi är ju dock bara turister och de måste leva av något precis som vi!! ta seden dit du kommer och njut av sol och värme, god mat och goda vänner!!
Lojse |
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller verkligen inte med här. Det är inte att ta seden dit man kommer...det är inga greker som säljer på stränderna utan andra nationaliteter. De är inte särskilt seriösa heller utan helt utan skrupler. Jag tycker inte det är ett dugg "charmigt" att bli störd av lurendrejare när jag försöker koppla av och har semester! Varför skulle jag vilja köpa en massa "skit" när jag är på stranden...?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Håller helt med nilam...Varför skulle man vilja köpa massa skit när man är på semester?
Att ta seden dit man kommer är för mig att följa lagar o vara en trevlig människa. Hoppas deras krafttag mot strandförsäljning fortsätter. Jag kommer iallafall aldrig köpa något. Men sålänge det finns människor som gör det, kommer de att fortsätta störa på stränderna. ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, Jag orkar varken bry mig eller slösa med energi på strandförsäljare. Det bekommer mig inte nämnvärt! Finns värr bekymmer här i världen.. Dock ett litet tillägg: Jag har sett greker som går och säljer på stranden men då har det rört sig om frukt och dylikt ätbart.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|