![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tar ni bussen (X96) från flygplatsen så stannar den mycket nära E8 (det finns ett par olika hållplatser, men om ni är osäkra så fråga chauffören). |
|
|||
|
|||
![]()
Vad kul att det blev lite fart i Agistri-forumet. Ja, jag förstår inte dem som tycker att det räcker med en dag på Agistri. Jag skulle kunna stanna länge.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är länge sedan jag var där ... men glömmer aldrig hur orolig moppe/cykeluthyraren var då fyra damer i fyrtioårs åldern kom för
att hyra mopeder. Jag som inte åkt moppe på 25 år valde cykel. Och jag minns då vi kom fram till den lilla byn där inga turister fick bo. Det lilla sjulet där jag frågade den gamla mannen om kyrkan var öppen. Hur han försvann bakom ett skynke men kom tillbaks med en stor knippe nycklar som han överräckte - hur jag plötsligt blev kyrkvärd ... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla Agistriälskare! Jag har varit på Agistri 13 år i rad och längtar dit varje år, det är nåt magiskt med denna underbara Ö och underbara befolkningen där!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan bara hålla med. Jag gillar verkligen Agistri och öarna runt omkring. Egina har jag varit på 3 gånger och Poros 2 gånger och jag vill återvända till dem alla tre.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Håller med övriga som gillar Agistri!
Vi besökte Agistri en vecka i början av juni i fjol och det är den bästa resa vi gjort på länge. Lugnet, folket, maten ja allt var helt perfekt. Vi bodde på Oasis Beach hotel hos syskonen Martha och Michael och jag kan bara säga gott om detta boende. Rekommenderas varmare än varmt. Åt några fantastiska middagar på hotell Rosy´s little village, deras potatis är det godaste jag ätit. Även middagarna vi åt på Andreas hotel var väl värda att nämna. Egentligen vill man inte rekommendera en så fin ö, eftersom man vill ha den i fred ![]() Catharina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|