![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev..._Cyclades.html
Studio Panos är det, så jag bokar då ![]() Senast redigerad av Mahava den 2011-07-05 klockan 22:53. |
|
||||
|
||||
![]()
Prisskillnaderna mellan aug och sept kan vara ganska stora. När vi kommit en bit in i sept är det lågsäsong och helt andra villkor. Då skulle jag välja på plats om jag inte redan innan visste var jag vill bo. Det har skrivits en del om just det boendet här på Kalimera i gamla trådar.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Har för några år sedan bott på Studio Panos. Ägaren är son till Panos, som äger Sofie, som rekommenderas här på Kalimera. Ett enkelt men trevligt boende. Du har fått ett bra pris, vi betalade 30E för dubbelrum i juni(det var pingst och vi prutar väldigt sällan). En del rum är riktigt små och de på bottenvåningen är ganska mörka, men får man ett rum på de övre planen är det toppen. Kanske lite längre än 20 m till Agios Georgios och 10 minuters promenad till hamnpromenaden.
Från balkongen hade vi sido-havsutsikt, trivdes mycket gott där. Blev hela tiden bjuden på små godsaker och raki eller ouzo, mycket gästvänlig värd. Hämtad och lämnad i hamnen också. Boka! Anne |
|
|||
|
|||
![]()
.....vill man bo gratist å hemma hos snälla männscher runt om i världen , så ska man kika in på www.hospitalityclub.org.
Det är en organisation där folk med en säng över plus gästfrihet ställer upp i varierande grad.Nåt liknade heter visst Couchsurfing, men den sajten har jag inte adressen till, men den finns nog att hitta på Google. |
|
||||
|
||||
![]()
Studio Panos är inte i gamla stan, det är väl nere vid Agios Georgios stranden.
Mvh Janérik |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|